De wet van Snuf (wat je geeft, krijg je terug) – Jos Burgers

De wet van Snuf / 160 pagina’s / Van Duuren Management / 2014

Geweldig boek om alles te weten te komen over klantgerichtheid. Hoe bedien jij je interne, dan wel externe klanten? Wat zijn hun behoeften, en hoe speel je daar op in? Jos Burgers is pragmatisch en schrijft op een luchtige en humorvolle manier.

Zin in koffie?

Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek en een lekkere kop koffie (of thee) met Arnaud Hol via 06 - 30 39 84 73 of vul je gegevens in. Ik bel je binnen 24 uur terug.

Stel je vraag

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ervaringen

Blogs lezen?

Schrijf je dan hier in voor mijn blogs over zelfvertrouwen, loslaten, dromen waarmaken, keuzes maken en meer!

De mythe van het perfecte leven – waarom millennials altijd méér willen

‘Waarom willen we altijd meer en is het nooit goed genoeg?, vroeg Iris (28 jaar) zich af bij mij aan tafel. En dat probleem hebben meer millennials. Het lijkt wel alsof iedereen het perfecte rijke, fitte en succesvolle leven heeft – behalve jij.  Maar wat als je even stopt met…’

Lees meer >

Waar heb jij spijt van?

‘Spijt – we hebben het allemaal wel eens. Maar wist je dat je vaker spijt krijgt over iets dat je níet hebt gedaan in plaats van over iets dat je wél hebt gedaan? Ikzelf in ieder geval wel. En dat is precies waarom ik nu eindelijk de stoute (fiets-)schoenen aantrek…’

Lees meer >

‘Je luistert niet!’ – Drie tips om beter te luisteren

‘Beter leren luisteren: is dat echt nodig? Vaak denken we van onszelf dat we dat heel goed kunnen: luisteren. Maar wist je dat vaak maar 25% van wat iemand zegt écht bij je aankomt? Daarom geef ik je vandaag drie tips om beter te leren luisteren. Ook als je boos…’

Lees meer >